6. jan. 2011

Cathrineholm i mitt hjerte


Cathrineholm of Norway, jeg er forelsket i disse fine bollene designet av Grethe Prytz Kittelsen. De finnes i så mange fine farger. Å sjekk de fine poster plakatene jeg fant på ebay.  Fikk lyst til å kjøpe, men vet ikke helt om jeg har noen plass å henge de opp.


















Se denne fine bildekolasjen av cathrineholm stasj. Synes det er så mange fine farger. Ønsker meg veldig en gul bolle eller to.

bildet har jeg lånt fra mercur


En slik hylle har jeg lyst på, eller det vil si alt det kule stasjet i den :)

bildet har jeg lånt fra aparment therapy



Her er min Cathrineholm samling.... hele tre fiiiine boller.
De orange er ebay kupp, mens den grønn var noe jeg fant gjemt i et skap hos faren til samboeren.

1 kommentar:

  1. Er sååå enig, Cathrineholm er lekkert!
    Har to boller og en kjele selv, og ønsker meg MASSE mer :-)
    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :) Jeg blir kjempe glad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...