18. jan. 2011

Cupcakes og blitz

I dag har jeg og lillesøster hatt besøk av 3 stor og 3 små venner, det var kjempe koselig. Full fart og masse kos i mange timer. Jeg servert sopp suppe ala Toro med hjemmebakte rundstykker til, og til kaffen serverte jeg nybakte Gulrot cupcakes. De ble veldig gode, men kanskje ikke så pene.  Synes alltid det er vanskelig å vite hvor mye røre jeg skal ha oppi formene. Tror det ble litt i meste laget.


I dag har vi endelig kjøpt oss ekstern blitz til kameraet JIPPPIIIII. Håper den blir bra.
Fant en brukt Canon Speedlite 580 EX II på foto.no
Gleder meg til den kommer i posten om noen dager.

Og  nå gleder jeg meg til en ny episode av Grey´s.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :) Jeg blir kjempe glad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...