19. jan. 2011

Sofabord

Jeg ønsker meg nytt sofabord. Men synes det er vanskelig å velge. Det er litt koselig med et rundt sofabord, men det er kanskje litt upraktisk når man har mange gjester.
(men kan jo servere på spisebordet da)

Liker godt det runde sofabordet de har på God Morgen Norge, men vet ikke hvilket det er.
Men surfet litt rundt å fant dette på Skeidar





Becky Organic Sofabord







Emma fra Skeidar er også fin. 

Det er finere farge på dette i virkeligheten enn på bildet.
Har jo spisebord og TV benk i oljet eik, så det hadde passet fint inn.

Liker også disse multe inspirerte bordene fra Hjellegjerde










Mono sofabord fra Bolia










Må vel bare drømme litt videre til jeg klarer å bestemme meg ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :) Jeg blir kjempe glad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...