27. jan. 2011

Tupperware

I går var jeg på Tupperware party.
Alltid artig å se så mye nyttig og unyttig som finnes.
De har funnet behov jeg ikke viste fantes en gang :)

Må jo alltid handle litt når jeg er på party. Hadde på forhånd bestemt meg for  ispinneformer.

Men disse ble bare solgt i sommerhalvåret.... skuff.

Endte opp med grønnsakskreller, både vertikal og universal


Har en vertikal skreller som jeg er veldig glad i. Bruker den både på frukt og grønnsaker. 
Har lenge ønsket meg en til.

En annen Tupperware favoritt er denne lille slikkepotten.


De andre som var på partyet skrøt veldig av hermetikkboksåpneren fra Tupperware, så jeg kjøpte en.


på Tupperware sine nettsider står dette om åpneren:
Den ergonomiske hermetikkåpneren etterlater ingen skarpe kanter ettersom hermetikkboksen blir åpnet på den ytre kanten. 
Gleder meg til å prøve :)

(alle bildene er fra tupperware sine nettsider)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :) Jeg blir kjempe glad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...