31. mar. 2011

Marius - en favoritt

Marius mønsteret er i vinden som aldri før.

Marius by Tjukkas.
Ugly Childrens Clothing har lenge satset på Mariusmønsteret.

Pute i strikket mønster.
Grytekluter

Bildet er lånt fra strikkebloggen http://marialovviken.wordpress.com/

Eller kanskje et snowboard med marius mønster, dette er fra shit.


one piece kommer også med marius mønsteret.

eller kanskje et helt rom i marius mønster.
(Malt av Marius Martinussen som avgangsoppgave ved kunstakademiet, NTNU.
Det er veggene i Skulptursalen i Trondheim Kunstmuseum som ble dekorert)

Eller kanskje hunden trenger en matchende mariusgenser?
Har lånt bildet her

Arne og Carlos har vel hjulpet marius mønsteret godt opp i vinden.

Det er ikke til å legge under en stol at jeg ønsker meg veldig en marius genser.
Både Storesøster og Lillesøster har marius genser, og da passer det jo fint med en til meg også hihi.
Må bare bearbeide Mamma litt, i håp om at hun vil strikke en til meg.
Men akkurat nå er en marius heldress på pinnene hennes til Lillesøster.

Gleder meg til den blir ferdig.

Denne mariusen med rundfelling er jo bare nyyydelig.


post signature

1 kommentar:

  1. Simo har kommet med en marius.vogn også...

    http://simo.no/~/media/Simo/Marius%20vogn.ashx

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :) Jeg blir kjempe glad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...