4. mar. 2011

Mars, Nesna lobben og en følger

Det sies at mars er første vår måneden.
Det kan kanskje stemme det. 
For med alt regnet og vindet som har kommet de siste dagene, så har faktisk snøen minket.
Jippi.

I går fikk jeg min første følger, velkomme velkommen :D
Det var kjempe koselig.


Dette er storesøster sine bummer, eller Nesna lobber som den også heter.
Tross regn og slaps så ønsker jeg meg slike selv.
I beste Ida Maria ånd :)

Men har i de siste begynt å få lyst på høye svarte....
kanskje de er mer anvendelige enn røde?

Og selfølgelig med blå såle :)


Sjekk ut Zebra, en liten butikk på Nesna som selger lobben :)



post signature

1 kommentar:

  1. Nesnalobber er så utrolig deilige og varme!
    Jeg gikk i slike hele tide da jeg var liten.
    Ønsker meg slike igjen nå.

    Og du, tusen takk for så hyggelig
    kommentar i bloggen min.
    Det varmer så! ♥

    Ha en fin fredag og helg.
    KLemmeklem fra An-Magritt

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :) Jeg blir kjempe glad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...