30. jun. 2011

Rosa pikekyss




Rosa pikekyss på en torsdag.
I går laget jeg pikekyss eller marengs som det heter.

Brukte denne oppskriften
100g Eggehvite (ca 3 store egg)
200g Sukker
(Pisk eggehvite og 50g sukker først, tilsett deretter resten av sukkeret litt etter litt)
For å få de rosa, hadde jeg i en liten dæsj med rosa farge.
Dryss melis over før du setter dem i ovnen.
(Det glemte jeg, gikk helt fint)
190 gr i 1,5 time
Mine ble pittelitt seige inni.
Skal de være det?
Men gode ble de uansett, og dekorative :)

post signature

1 kommentar:

  1. Hei Siv!

    Bloggen din har fanget vår oppmerksomhet på grunn av kvaliteten av oppskriftene. Vi ville bli glade hvis du ønsker å bli med i Alleoppskrifter.no, slik at vi kunne koble til den.

    Alleoppskrifter er en søkemotor som samler de beste norske matlaging nettsteder og blogger fra Internett. Flere hundre blogger er allerede registrert her og dra nytte av den trafikken vi sender til sine nettsteder.

    For å bli med Alleoppskrifter, bare gå til http://www.alleoppskrifter.no/ga-med-i-matbloggtoppen

    Ha en fin dag!

    Vennlig hilsen,
    Elin
    Alleoppskrifter.no

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :) Jeg blir kjempe glad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...