9. okt. 2011

Give away

Bloggen har rundet 10000 visninger.
Dette synes jeg må feires med en aller så liten gi bort.


Premien er en liten, gul mariskål fra Iittala og servietter fra marimekko.

Reglene er som vanlig:
1 lodd - kommentar på dette innlegget
 2 lodd - følger + kommentar
3 lodd - link på egen blogg (bruk bildet over) + følger + kommentar

Skriv hvor mange lodd du tar.

Dersom du ikke har egen blogg er du også velkommen til å delta, bare velg anonym profil og legg igjen e-post eller navn så jeg kan kjenne deg igjen.

Give Awayen er avsluttet
post signature

15 kommentarer:

  1. Grattis med 10000 visninger!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen med 3 lodd, tusen takk:-)

    SvarSlett
  2. Grattis med så mange visninger og FOR en fin premie du lodder ut :)
    Jeg trekker to lykke lodd og krysser fingrene for disse marimekkoskålene elsker jeg!

    Og så gøy at du 'fant' meg via BoligPluss, var gøy å bli spurt jeg ville være ukens blogg :)

    Klem og nyt siste resten av helga!
    ~Signe

    SvarSlett
  3. Satser på ett lodd jeg.

    Kan skaffe de i knallgult ja. Tar 60 kr pr. par :)

    SvarSlett
  4. Flott premie, samler på disse skålene! :-) et lodd denne gangen takk! Og gratulerer med maaange sidevisninger, det har sine naturlige forklaringer med sånn fin blogg! Mvh Helene uten blogg.. (helenerosvoll@hotmail.com)

    SvarSlett
  5. Hei, jeg prøver lykken med 2 lodd og gleder meg til å følge deg videre :)
    GRATULERER med 10-tusen!

    Tolix krakken har gummiknotter under beina, så den er ikke noe problem å ha på badet ;)

    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Gratulere, og så flott premie! Prøver meg med 1 lodd :)

    SvarSlett
  7. Flott give away! :) Og gratulerer med så mange visninger!
    Dette er første gangen jeg titter innom!
    Jeg prøver meg på et lodd!

    Mange flotte ting du blogger om må jeg si! Inspirasjon! :)
    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  8. Takk for tipset inne hos meg, så fant jeg give awayen din! Jeg tar tre lodd, takk :-) Ha en fin dag!

    Mollie

    SvarSlett
  9. PS. jeg får ikke lagt meg til som følger hos deg.....?

    SvarSlett
  10. Gratulerer!
    Jeg tar gjerne tre lodd:)

    SvarSlett
  11. Gratulerer! Jeg tar gjerne 2 lodd :-) Har ikke egen blogg enda, men det kommer snart.
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  12. Gratulera med 10000!
    klem frå hertug_piggtorn@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Gratulerer med så mange visninger! Fin blogg har du :-)
    Jeg trekker 2 lodd! :-)

    Ha en fin helg
    Klem Veronica

    SvarSlett
  15. Gratulerer! Jeg er med på lotteri! Finfin premie! 2 lodd til meg takk!

    Klem:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :) Jeg blir kjempe glad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...