3. apr. 2012

SivKniv Give Away

Bloggen har passert 20000 sidevisninger,
dette feires med en liten give away.



Jeg gir bort dette fine putetrekket fra marlene m.

Reglene for å delta er som vanlig:

1 lodd - kommentar på dette innlegget
 2 lodd - følger + kommentar
3 lodd - link på egen blogg (bruk bildet over) + følger + kommentar

Skriv hvor mange lodd du tar :)

Dersom du ikke har egen blogg er du også velkommen til å delta, bare velg anonym profil og legg igjen e-post eller navn så jeg kan kjenne deg igjen.




Give Awayen er avsluttet
post signature

24 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg vil gjerne være med, 1 lodd
    line.strandli@gmail.com
    Hilsen
    Line S.

    SvarSlett
  2. Så fin premie! :)~
    Og gratulerer med 20000! ;)
    Jeg tar 3 lodd!

    ~Liv-Tone

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 20000!
    Jeg er med i trekningen med 3 lodd.
    Ønsker deg en god påske:-)

    SvarSlett
  4. Prøver vinnerlykken med 1 lodd

    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  5. Jøsses...
    Super flott pute! Den passer perfekt i sofakroken hos meg ;o)

    3 lodd til meg!!
    (Fikk faktisk til å linke til deg, ble litt stolt da!!... er ganske ny enda i dette landskapet... )

    Velkommen innom hos meg :o)

    SvarSlett
  6. Finfin premie da. Jeg er med på ett lodd jeg! :)

    SvarSlett
  7. Koseli blogg, tøff å stilig pute!! Grattis med 20000!! Tar 1 lodd jeg! Mvh iren@solem.cc

    SvarSlett
  8. Slenger meg på med to lodd, kommentar og følgar. Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  9. Her må jeg sikre meg max lodd, altså blir det 3 lodd på meg ;)
    Puten ser stilig ut.
    Herlige farger og herlig mønster.
    Gratulerer med mange sidevisninger :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  10. så fint det var!! jeg tar et lodd i farta jeg ;)

    SvarSlett
  11. Hei!
    Fant bloggen din via Fjeldborg og den er nå lagt inn på mine favoritter!!
    Vil gjerne vinne det stilige putevaret.
    Mette:)

    SvarSlett
  12. Jag tar gärna en lott :)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Så fin blogg og premie! :-) 3 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  14. Denne puten kan jeg gjerne tenke meg. Tar ett lodd

    SvarSlett
  15. kuul pute :) 2 lodd; kommentar og linket på egen blogg!

    SvarSlett
  16. Nice pute, jeg blir gjerne med og trekker 1 lodd!!

    Klem Anna

    SvarSlett
  17. Å så fin premie! Jeg er med. 1 lodd på meg. Blogger eller dataen tuller seg hos meg, får ikke gjort noe fra min data..

    Klem:)

    SvarSlett
  18. Gratulerer. Flott putetrekk. Jeg blir med.
    3 lodd til meg.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  19. Ett lykkelodd til meg! Kjempekul pute!

    SvarSlett
  20. Jeg tar ett lodd jeg da! :) nsborhaug(at)gmail.com :)

    SvarSlett
  21. gratulerer med de 20 000 og flere skal det bli!

    kjempefint putetrekk
    jeg er gjerne med!

    beste hilsener fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  22. Stilig pute:)Tar ett lodd jeg;)Fin dag til deg Siv!Hegesolbu@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Stilig pute:)Tar ett lodd jeg;)Fin dag til deg Siv!Hegesolbu@hotmail.com

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :) Jeg blir kjempe glad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...