25. apr. 2012

bursdagsforberedelser


Vårslappheten (om det er noe som heter det) har tatt meg,
siden husarbeid får ligge koser jeg meg med bursdagsforberedelser.
Storesøster fyller snart 4år :)
Har laget små vimpler i photoshop,
klippet og limt de på tannpirkere.
Disse skal brukes til kakepynt.
Nib har masse fin bursdagsinspirasjon nå.
Velkommen til alle nye følgere, 
setter stor pris på at noen vil følge meg.

Det er fortsatt mulighet å være med i give awayen min.

Fin onsdag til deg som tar turen innom.
post signature

2 kommentarer:

  1. Så herlige forberedelser!!

    Dilling og dalling med slike ting er godt på rolige kvelds/formiddags stunder!!!

    Har også en som snart er 4 år, men her er det pirat flagg som gjelder... hiv og hoi...

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :) Jeg blir kjempe glad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...