30. nov. 2012

ønskeliste utfordring

Her er min ønskeliste i Hviit sin ønskeliste utfordring.
Hver søndag frem mot jul trekkes en vinner.


her er reglene:

  • Du kan lage en collage, låne bilder eller på en annen måte vise frem din ønskeliste fra hviit.no
  • Collagen/bildet/innlegget må linke til hviit.no, merk innlegget med ØNSKELISTE fra HVIIT.NO
  • Du kan gjerne linke til dette innlegget også.
  • Du kan legge ut ønskeliste til deg selv, barna, mannen eller hvem du måtte ønske.
  • Du kan være med hver uke, med en ny liste.

  • Bli med du også.

    post signature

    2 kommentarer:

    1. Ønsker meg den runde matta der!!

      SvarSlett
    2. Alt dette kunne stått på min ønskeliste også...
      Men korga har jeg, så den trenger jeg ikke.
      Finfin ønskeliste okke som :)

      SvarSlett

    Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :) Jeg blir kjempe glad :D

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...