12. jun. 2013

give away

Da har bloggen passert 554 innlegg og over 50000 sidevisninger.
Stor stas synes jeg.
Tusen takk til alle som følger meg, 
og tusen takk til alle som legger igjen fine kommentarer,
dere gjør meg veldig glad.
Jeg feirer med en aller så liten give away.
1 heldig vinner får 2 retro putetrekk med "konvolutt" åpning bak.
(som jeg har sydd selv)
Kanskje det blir en trøstepremie også.

1 lodd for kommentar,
2 lodd for å legge deg til som følger av bloggen
2 lodd for å dele denne give away'en på din blogg.
(bruk bilde over)

Totalt kan du trekke deg 5 lykkelodd
Skriv hvor mange lodd du tar og husk mailadr.
dersom du ikke har egen blogg!
Trekning 30. juni


Give awayen er avsluttet!

post signature

27 kommentarer:

  1. Jeg er gjerne med og tar 3 lykkelodd! Gleder meg til å følge deg videre!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
    Svar
    1. PS Bli gjerne med i mine giveaways også om du vil

      Slett
  2. Jeg vil veldig gjerne ha 1 lodd, flotte puter :)
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  3. Jeg blir med - trekker tre lykkelodd :)
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  4. Så fine og sommerlige puter! De kunne nok ha kost seg hjemme hos meg ;) Tar 3 lodd jeg :) Ha en fin fredag

    SvarSlett
  5. Eg gjekk inn på bloggen din fordi du har så flott tittel. Og då kan eg jo ta eit lodd med det same. :-)

    SvarSlett
  6. Må jo bli med på giveaway:) Blir tre lodd på meg, måtte jo legge meg til som følger ;)
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  7. Hei:)første gang eg er inne hos deg og for ein fin og inspirerende blogg du har,så nå har eg lagt meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre:)
    Eg tar 3 lodd og må sei det var ein kjempefin premie!
    Tusen takk og for så koselig kommentar inne hos meg:)

    Ønsker deg ein fin søndag:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Jeg vil gjerne ha et lodd!

    randiholand@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Jeg blir med og prøver lykken :)
    Jeg trekker 5 lodd.
    Har laget ett innlegg på bloggen.
    http://nysgjerrigheten.blogg.no/1371320704_giveaway_hos_sivknivk.html#comment-104868336
    Så rart jeg mener jeg gjorde det i går, men må ha glemt det da.
    Jeg følger og alt.

    Ha en kjempe fin sommer.
    Sommer hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Lekre puter!
    Prøver lykken med 3 lodd, følger og kommentar.

    SvarSlett
  11. 1 lodd

    millymoi@live.no

    SvarSlett
  12. heisann! jeg krysser fingrene for vinnerlykke og håper at jeg blir den heldige eier av en av de to superkule putetrekkene! Tar 3 lodd (kommentar + dele på egen blogg)

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye med flotte besøkstall! :)) Vakre puter du har sydd, et lodd hadde kanskje ikke vært så dumt, kunne trenge en myk sommerlekker pute i godstolen under den snart ferdige pergolaen! ;)

    Ha en fin uke! :0)

    Klem, Ann.

    SvarSlett
  14. Heisann,gratulerer med så mye besøk:):)
    Jeg tar 5 lodd på de stilige putene:)

    Klem,Lindamor

    SvarSlett
  15. Hej :) Takk for kommentar inne hos meg :) Jeg tar 1 lodd :0) Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  16. JEg er gjerne med og tar 3 lodd !:) Disse hadde passet perfekt inn i den nye sofakroken min :D

    camillaeggen@gmail.com

    mvh camilla eggen

    SvarSlett
  17. Elsker fargene!! Prøver 1 Lykke lodd

    SvarSlett
  18. Eg vil bli med på din give away, å tar 5 lodd

    SvarSlett
  19. Hei:)
    Så flott blogg du har:) Første gang jeg er innom hos deg, siden jeg er nokså ny som blogger selv!
    Så herlige puter:) Jeg er gjerne med i trekningen, så trekker 3 lodd og melder meg på som følger av bloggen din, for hit kommer jeg garantert tilbake:)
    Veldig morsomt blogg-navn du har:)
    Ønsker deg en strålende dag.
    Klem fra Elise

    SvarSlett
  20. Heisan!

    Så koselig giveaway- blir GJERNE med!

    Jeg krysser fingrene med 3 lykkelodder, og ønsker
    deg en fortsatt strålende sommer!

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  21. Nydelige puter som jeg gjerne skulle vunnet.
    Har tatt 3 lodd og krysser fingrene.

    Klem Marit

    SvarSlett
  22. 3 lodd på meg :) klem klem

    SvarSlett
  23. 3 på meg og ;) trøbbel med datanettet så jeg kommer meg ikke på bloggen for å
    dele....
    Klem

    SvarSlett
  24. 3 på meg og ;) trøbbel med datanettet så jeg kommer meg ikke på bloggen for å
    dele....
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :) Jeg blir kjempe glad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...