16. aug. 2013

sniktitt

Jeg har alltid savnet litt større plass på platten ved inngangspartiet,
og endelig har jeg fått det, og en benk.
Og det er ikke bare bare når man bor på en skrå tomt.
Men den flinkeste mannene min har fått det til ♡
Han har gravd, støpt, brukt trollkraft, saget og snekret.
Og resultatet ble perfekt.
♡♡♡
Flere bilder i neste uke når jeg har fått stylet litt mere ;)
Den gule hagenissen har fått selskap av noen fine gule (selfølgelig) solcelle drevne lyskuler fra Ikea.
De lyser så fint når det skumrer til kvelds.

Fredagslykke.


post signature

3 kommentarer:

  1. Forstår du er fornøyd for dette ser kjempeflott ut!
    Gleder meg til å se hele :)

    Klem Marit

    SvarSlett
  2. Det så fint ut!

    God helg til deg!

    SvarSlett
  3. Det ser kjempe bra ut, flink den mannen din altså :-)
    Gleder meg til å se hele resultatet, du er så flink :-)

    Ha en fin helg.

    Klem fra Camilla

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :) Jeg blir kjempe glad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...