10. sep. 2013

Stokke

Vi har tidligere hatt Brio sit sin trip trapp stol, en svart og en gul.
Har på en måte alltid angret på at jeg ikke kjøpte Stokke stolen når vi først trengte stol, 
men det året kom Brio sit best ut i test.
Når en barnehage skulle selge to like Stokke stoler,
så måtte jeg bare slå til.
(liker jo å støtte god norsk design ;))
Har vasket og gnikket bort malings- og matrester,
og nå er de så gode som nye.
Så nå har jeg endelig to fine Stokke stoler som skinner ved spisebordet.

Fin tirsdag til deg!




post signature

ps. Om noen er interessert i Brio sit stolene, så send meg en mail.

3 kommentarer:

  1. En klassiker - og en absolutt funksjonell stol barna kan vokse med:)

    En finfin tirsdag til deg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Veldig fine stoler og gode å sitte på også for meg.

    Klem Marit

    SvarSlett
  3. Hadde to slike vi også. Var i bruk lengelenge hos oss! Står i boden nå, ja for kanskje blir det barnebarn om 15-20 år vet du! ;P

    Ha en fin uke! :0)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :) Jeg blir kjempe glad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...