28. okt. 2013

sikksakk og ulven



Har sydd meg 2 nye puter, sikksakk og ulven.
Ulveputen er en kopphåndduk fra ByNord som jeg endelig har fått sydd pute av.
Litt "so last year", men fin ble den likevel. *smiler*
Sikksakk puten er fra den fine kopphåndduken som fulgte med Boligpluss for en liten stund siden,
syns den ble fin som pute den også.

Forresten noen som vet hvor man får kjøpt gode innerputer?
Ikke slike med dun, men den andre typen.
De siste jeg kjøpte på Princess var skikkelig dårlige,
klumpete og ekle etter kun kort tid.
Herlig putemandag til deg som titter innom.
post signature

2 kommentarer:

  1. Hei søte du!
    Først må jeg takke deg for at du legger igjen spor på bloggen min. Det gjør meg glad, for jeg elsker kommentarer og dine er jo så herlige! Jeg har hatt helt stopp på å besøke andre blogger en periode, jeg måtte rett og slett prioritere tiden min. Men nå har jeg endelig hodet over vann og kan endelig dra på besøk hos herlige bloggerinaer som deg *smiler*

    Så flinkn du er som syr! Virkelig fiiine :)

    Ønsker deg en fortsatt nydelig uke!
    Her er det litt mer hvilepuls enn på lenge og jammen skal jeg nyyyyte det!
    Stoor klem

    SvarSlett
  2. Flott pute! :)) Har du sett på Kid og Jysk? Begge har ihvertfall et enormt utvalg. Kan hende kan du finne en fyldig pute i hodeputestørrelse som du bare kan sy inn slik at den blir kvadratisk? Har gjort det med noen av våre, rett og slett fordi jeg syntes de "pynteppute-fyll-putene" (hva skal man egentlig kalle det, hi, hi ;))) ble for slappe og mistet spensten etter kort tid! ;)

    Ha en riktig fin uke! :0)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :) Jeg blir kjempe glad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...