2. aug. 2014

sommerfriskt


Lenge siden sist,
har vært noen uker på ferie, 
og da er det godt å kom hjem.
Tidlig i sommer var jeg så heldig å vinne de to fine lyslyktene fra Tine K.
Nyyyydelig sommerfrisk farge,
som passet så godt sammen med de nye betong lysestakene jeg kjøpte på ferie.
Nytt stuebord fra bruktbutikken har vi også fått oss siden sist.
Litt større og med klaffer som kan dras ut på langsiden :D
Perfekt til kaffebesøk.

Håper du også har hatt en herlig sommer!

post signature


pssst! Følg meg gjerne på instagram og facebook.

5 kommentarer:

  1. Hei, og velkommen hjem! :) Hadde den følelsen jeg også etter ferien, fint å være på ferie og se og oppleve nye ting og nye steder, men du verden så herlig det var å komme hjem igjen til sitt eget hus, sin egen seng og egen hage! :D Nyt sommeren videre, og ha en finfin helg! :0)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett
  2. Herlig farge og som alltid fantastisk fine bilder!
    Kjekt med et salongbord som kan bli større ved behov.
    Ønsker deg en fortsatt fin helg (og sommer)
    Klem Marit

    SvarSlett
  3. Utrolig kult bord. Jeg liker miksen din av retro / moderne og søtt og rått:-)

    SvarSlett
  4. Kult bord og flotte sommer farger:-)
    Lenge siden jeg har blogget også, men nå tror jeg det blir prioritert litt mere fremover :-)

    Ha en fin dag.

    Klem Camilla

    SvarSlett
  5. Nydelig blogg du har. Jeg blir imponert. Ta gjerne en titt på nettsiden min om pusse opp Du må fortsette ditt nydelige arbeid =)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :) Jeg blir kjempe glad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...