15. okt. 2014

Photowall + giveaway


Jeg har vært så heldig å få gi en av mine lesere et gavekort til en verdi av 1000kr fra Photowall, i forbindelse med at de lanserer en helt ny tapetkolleksjon der Icehotel er i fokus.

Alt du trenger å gjøre for å være med i trekningen er å legge igjen en kommentar med ditt favoritt motiv fra kolleksjonen, og fortelle hvilket produkt  fra hele Photowall du kan tenke deg å kjøpe om du vant og hvorfor.
Du trenger ikke å ha egen blogg for å delta,
bare husk å legge igjen e-post adressen din!

Vinneren trekkes 25.oktober.
Lykke til!

Del gjerne innlegget!

Give away´en er avsluttet!

post signature

22 kommentarer:

  1. Åhhh kor spennede!! Det jeg likt best er Return to the River - Martin Smedsén

    SvarSlett
  2. Jeg bli med! Blue Ice - Christopher Hauser og ellers så sikler jeg på Scandinavian Surface sin "Romeo and Juliet - Light" eller noen av de andre de har :-D

    SvarSlett
  3. Fototapet er kult, har det i to rom i rekkehuset allerede :-)

    SvarSlett
  4. Green Ice hvis jeg skulle vinne ;) Fototapet gir liv assa :-)
    Tvi, tvi ;)

    E-

    SvarSlett
  5. Super giveaway! Jeg syntes denne var finest! http://www.photowall.no/photo-wallpaper/blue-ice

    Bli gjerne med i min giveaway også om du vil!

    SvarSlett
  6. Tror jeg syns Blue Ice - Christopher Hauser er fines fra kolleksjone og Hornstull Owls fra Hornstull fra siden. Tvi Tvi sier jeg også :)

    SvarSlett
  7. For en giveaway du har kjørt i gang her, den hiver jeg meg selvfølgelig med på :-)
    Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, så hadde concrete wall stått øverst på lista;-)

    Ha en fin onsdagskveld

    Klem Camilla

    SvarSlett
  8. Fantastisk!! Såå utrolig kult med foto på en hel vegg.
    Må jo bare delta!
    Litt vanskelig å velge, men tror jeg vill gått for denne som heter return-to-the-river eller forresten indialand ville jeg valgt :)
    Takk for tipset!
    Klem

    SvarSlett
  9. heia du!
    så kjekk give-away
    photowall har jo bare massevis av lekre og kreative muligheter
    kunne skifta tapet på veggene hver uke! :)
    Return to the river var lekker.
    skulle jeg falle ned fra månen og lande med vinnerloddet, ville jeg fått en stor jobb med å velge blant alt det fine - skogtapetene er lekre, sammen med tekstur-kolleksjonen med tre og betong for eks.
    superkule de som gir ekstra dybdefølelse i rommet
    og så er de jo kule de fra Scandinavian Surface.
    Guttungen hadde nok blitt ellevilt glad over en hel vegg med verdenskart
    Elsk elsk! :)

    riktig god helg til deg
    klem fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  10. Heisann! Så kjekt du tittet innom bloggen min. Selvfølgelig vil jeg være med her. MIn favoritt er den på bilde ovenfor, og skulle jeg være så heldig å vinne hadde jeg valgt changing waves fra Sne design. :)

    Ha en riktig fin søndag!

    SvarSlett
  11. Så flott give-away!
    Jeg kunne tenkt meg Rusty old surface eller Modern World antique map - tror jeg..
    Er jo så mange fine.

    En fin dag ønskes deg og dine.
    Klem Marit

    SvarSlett
  12. For en flott give away!
    Såå mange fine tapeter å velge imellom, vet ikke helt om jeg klarer å velge. Changing Waves er en favoritt og retur to the river var fin. Jeg håper på å vinne en tapet siden det da blir den første tapeten i mitt hus og det kunne skape litt liv i hjemmet

    Jeg krysser fingrene:)

    Klem Turid

    SvarSlett
  13. Dette blir jeg gjerne med på! :)
    Av kolleksjonen ICEHOTEL likte jeg denne best: http://www.photowall.no/photo-wallpaper/ice-stripes. Om jeg skulle være så heldig å vinne ønsker jeg meg http://www.photowall.no/photo-wallpaper/swedish-ocean-horizon - som fondvegg på gjesterommet vi skal pusse opp. Passer perfekt hele året og er beroligende å se på. :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  14. Jippi, konkurranse!!!
    Jeg synes Blue Ice - Christopher Hauser fra ICEHOTEL var kjempefin! Hvis jeg skulle være så superheldig å vinne, ønsker jeg meg Countryside Blue til barnerommet jeg snart skal pusse opp - den ville passet perfekt! :))
    *krysser fingrene*

    SvarSlett
  15. Hei! For en fin give away! Return to the river (foto:Martin Smedsen) er min favoritt! Bildet er spennende og vekker fantasien :)

    SvarSlett
  16. Hei :)
    Jeg prøver lykken. Elsker spennende tapeter å det var det jammen mange av her.
    Tror favoritten min tilslutt ble "Hide and Seek - Sunshine"
    God helg :)
    Janne T

    SvarSlett
  17. God kveld :) I ICEHOTEL likte jeg best Road to Nowhere. Hvis vinnerlykken står meg bi så vil jeg gjøre voksensoverommet litt lunere med Whitewash Wood!

    SvarSlett
  18. Blue Ice! :) Hvis jeg er så heldig å vinne ville jeg skaffet meg et av Sne-design-tapetene til et barnerom.
    Krysser fingre!

    God lørdag til deg.

    -Marte

    SvarSlett
  19. Hiver meg med - flott Give Away.

    Road to Nowhere og Old Whatces
    like jeg veldig godt:)

    SvarSlett
  20. Oi, fantastisk!!
    Forelsket meg helt i "ROAD TO NOWHERE" ♡

    Hvis jeg hadde vunnet ville jeg nok valgt en fototapet, og jeg har store oppussingsplaner både på soverom og gang, så det hadde passet helt perfekt!! :))

    Krysser fingrene!!

    SvarSlett
  21. Photowall er fantastisk - det var der vi fant den perfekte tapeten til barnerommet (sikk.sakk tapet) ! :) jeg skulle gjerne vunnet en fargerik tapet til doet ;) Hihi. Jeg ønsker meg et crazy toalett ;) "Road to nowhere" ser veldig idyllisk ut.

    Jeg krysser fingrene!
    God helg til deg og dine.

    Smil fra Lite hi

    SvarSlett
  22. Masse nydelige motiver.
    Ishotel motivene så er det Road to Nowwhere by Markus Altalo som er min favoritt.

    Om jeg skulle ha ha kjøpt ett fra hele Photowall, så er det jammen ikke lett å velge (så masse)
    men jeg tror jeg hadde valgt " Reflection Sepia "
    Ja hvorfor, grunnen er at når jeg ser på tipsene så synes jeg at det er noe trollskt og magisk over motivet. Jeg ville ha tapetsert veggen bak sengen min, å det ser man på tipset, å jeg er solgt der, rett og slett Trollsk stemning på soverommet mitt ville det da blitt.
    Å det er min stil :)
    Ønsker deg en flott søndag.
    Hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :) Jeg blir kjempe glad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...