10. nov. 2014

sikk-sakk

I samarbeid med Photowall,  har jeg vært så heldig å få velge meg ut noen
favoritt tapeter.
Denne heter sikk-sakk og henger i gangen utenfor soverommene våre.


 Å sett opp tapeten gikk som en lek, 
ingen måling eller tenking på mønsterrapporter.
Her var det bare å finne fram saksen og klippe etter oppmerkede linjer.
Helt fantastisk enkelt.

Ta en titt inne på photowall sin nettside,
her kan i hvertfall jeg sitte å drømme meg bort i mange timer.

post signature

Innlegget er sponset.

6 kommentarer:

  1. Det ble superfint!
    LIkte den tapeten :)

    Ha ei fin uke!
    Klem E

    SvarSlett
  2. Oj! Knalltøft ble det! Så spennende å endelig få se litt mer fra nyhuset ditt! Nydelig de dørene sine forresten! ;)
    Ha en finfin uke! :)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett
  3. Så lekkert med tapeten mot retrobordet og det fine gulvet :-)

    SvarSlett
  4. Du har det så fint! Og tapetet var kjempe stilig!

    SvarSlett
  5. Kjempe fin tapet, å så enkelt det så ut. Var ikke så enkelt når vi la tapet;-)

    klem Camilla

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :) Jeg blir kjempe glad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...